yavaş yavaş hindistan olduğumuzu gösteren araba. ayrıca 45 yazdığına bakmayın akü tam doluyken ve sıfır eğimle 45 yapabiliyor testlerine baktım 35-38 arası gelip gidiyor. bisiklet ve scooterlardan bir tık hızlı. şerit işgal ettiği için kullanımı sıkıntı bence, elektrikli arabalar belli bir hız limitinin altındaysa piyasaya sürülmemeli çünkü trafiğin anasını beller.
Sık geçen başlıklar
olmasamdaolur0 6
ekşi profiliben bile gülüyorum derken? sen kimsin at yarrağı.
kahreden haber geldi. gta 6 çıkışına kadar yok oyun şöyle olacak yok böyle olacak, aa bu da sızdı gibi yaklaşık 1000 tane asparagas haber yapacak olan webtekno ekibi yas ilan etmiş. aldığım bazı duyumlara göre ofisin ışıkları hâlâ yanmaktaymış.. umarım kolay atlatırlar bu durumu.
bir insan niye demek akalın'ı takip ederki? kitlesi de onun gibi olduğu için amacına varmayacak kampanyadır.