Sık geçen başlıklar

sortununfilesiolmayanadam 1

ekşi profili
13 adet çalışanı olan bir esnafım. %52 yaptım. onlar da mutlu oldu, onların mıtluluğunu görünce ben de mutlu oldum.

edit: evet, daha fazlasını hak ediyorlar ama canımız çıkacak bu sene, masraflarımız giderlerimiz kiralarımız uçtu, çok arttı :/