Sık geçen başlıklar
vize ya da final sınavıydı. gözetmen hoca çarşaf kağıtları dağıtıyordu.
sıra bana geldiğinde;
naber cahs nasıl gidiyor? dedi.
iyiyim…….. hocam. siz nasılsınız? dedim.

hiç unutmam o günü.

hocanın, eski sınıf arkadaşım olmasından başka bir sorun yoktu aslında.

edit: gelen mesajlardan sonra “eski” kelimesi eklenmiştir.