Sık geçen başlıklar

la gazzetta dello sport 2

ekşi profili
akşamdan beri ağlaya ağlaya after life 3.sezon izliyorum. tavuk patates yiyip barbekü sosa banıp bir yanda da pepino yiyip her sahnede ağlıyorum. böyle dizi mi yapılır iyice biraz şey olduk. limon sahnesi son zamanlarda denk geldiğim en en en güzel sahneydi. aşırı güzeldi. tony'nin kenara çekilip izlemesi. bir hevesle beklemesi. o his ne kadar güzel anlatılabilirse o kadar güzel anlatılabilirdi.