Sık geçen başlıklar

after life 3

ekşi'de gör
'insanlar lisa ile yapmayı özlediğim şeyleri yaparsam, kendimi iyi hissedeceğimi sanıyorlar.ama asıl şu noktayı kaçırıyorlar:lisa ile bir şey yapmayı değil, onunla hiçbir şey yapmamayı özlüyorum.anlıyor musun? sadece evde oturmak mesela.dışarı çıkmadan, bir şey yapmadan, hatta konuşmadan. sadece onun orada olduğunu bilip öylece oturmak'.inanılmaz basit, bir o kadar özlenesi bir duygu…
akşamdan beri ağlaya ağlaya after life 3.sezon izliyorum. tavuk patates yiyip barbekü sosa banıp bir yanda da pepino yiyip her sahnede ağlıyorum. böyle dizi mi yapılır iyice biraz şey olduk. limon sahnesi son zamanlarda denk geldiğim en en en güzel sahneydi. aşırı güzeldi. tony'nin kenara çekilip izlemesi. bir hevesle beklemesi. o his ne kadar güzel anlatılabilirse o kadar güzel anlatılabilirdi.
--- spoiler ---

bizim postaci pat egitimsiz biri ya da en azindan kalifiye bi is yapmiyo diyelim ancak kadinlara saygili ve bir seks iscisiyle aksam yemegi yiyebiliyor. obur tarafta egitimli ve kalifiye bi ise sahip psikolog ve onun arkadaslarindan olusan barzo timi var. hal ve hareketleri malum. guzel mesaj
--- spoiler ---