üst edit: başlık sahibi şimdi de zafer partili gibi davranıyor ama değil. dümdüz aktroll. eski entrylerini inceleyin.
kripto aktroll beyanıdır.
44 yıllık chpliyim demiş bir de yersen.
profil resmine atatürk koymakla atatürkçü olunmuyor. az kafanızı çalıştırın. kabak gibi ortada yazdığınız entryler.
fetöcü taktikleri bunlar diyeceğim ama, sizinki çok daha düşük bütçelisi olmuş.
çırpınırdı… aktroller…
üç kuruşaa entry girerdi…
edit: hayır oğlum. biz chpli olana chpli, iyi partili olana iyi partili, zafer partili olana zafer partili, herhangi bir x partili olana da x partili diyoruz.
mesela şaşıracaksın ama, ak partili olana da ak partili diyoruz.
ama sen ve mesai arkadaşların aktrollsünüz.
ucuz prodüksiyonlarla burada algı kasmaya çalışıyorsunuz. bu algı oyunlarınızı, aslında adını duyunca tir tir titrediğiniz, gram saygı duymadığınız bir kahramanın resminin arkasına saklanarak yapacak kadar da alçalmış durumdasınız.
zavallısınız.
(bkz: engelle)
(bkz: başlıklarını engelle)
05.06.2022 · 45. sıra
umuttepeli
04.06.2022 17:30 ~ 18:16