Sık geçen başlıklar

thehunterofthenight 4

ekşi profili
arkadaş ne mal adamlar var ki geliyorlar buraya yazıyorlar. hayatta bi siki başaramamış, başaramayacak olan adam gelmiş burada cristiano ronaldo'ya "loser" diyor. ulan davar, ulan öküz sen kimsin amk ne zannediyorsun kendini? lan bu adam geçen sene avrupada yılın futbolcu ödülünü alırken messi aday bile olamamıştı o zaman neredeydin? son 2 sezon ballon d'or'u alırken neredeydin? şampiyonlar ligi şampiyonu olurken neredeydin?

adam bu sezon 61 gol atmış, ortalığın amına koymuş ama loser oluyor. çünkü beyimiz öyle dedi.

adam messi'nin başlığında tebrik mesajı yazacağı yere gelmiş burada ronaldo'ya loser diyor. sinsilikten, hayranlıktan gözü dönmüş amına koyim.

senin yazacağın entry'de, verdiğin capsleride sikeyim.