boş yolda sinyal ver ki dolusunda vermeyi alışkanlık haline getir yarrraaam
Sık geçen başlıklar
thehunterofthenight 4
ekşi profilitabii ki illegal yollardan takip edeceğim dizi. leyla ile mecnun için bile olsa acuna para kazandıramam kusura bakmayın.
kendisinin barcelona'ya karşı 25 maçta 16 golü vardır. hemen üşüşmeyin çakma katalanlar.
arkadaş ne mal adamlar var ki geliyorlar buraya yazıyorlar. hayatta bi siki başaramamış, başaramayacak olan adam gelmiş burada cristiano ronaldo'ya "loser" diyor. ulan davar, ulan öküz sen kimsin amk ne zannediyorsun kendini? lan bu adam geçen sene avrupada yılın futbolcu ödülünü alırken messi aday bile olamamıştı o zaman neredeydin? son 2 sezon ballon d'or'u alırken neredeydin? şampiyonlar ligi şampiyonu olurken neredeydin?
adam bu sezon 61 gol atmış, ortalığın amına koymuş ama loser oluyor. çünkü beyimiz öyle dedi.
adam messi'nin başlığında tebrik mesajı yazacağı yere gelmiş burada ronaldo'ya loser diyor. sinsilikten, hayranlıktan gözü dönmüş amına koyim.
senin yazacağın entry'de, verdiğin capsleride sikeyim.
adam bu sezon 61 gol atmış, ortalığın amına koymuş ama loser oluyor. çünkü beyimiz öyle dedi.
adam messi'nin başlığında tebrik mesajı yazacağı yere gelmiş burada ronaldo'ya loser diyor. sinsilikten, hayranlıktan gözü dönmüş amına koyim.
senin yazacağın entry'de, verdiğin capsleride sikeyim.