Sık geçen başlıklar

sorunsuznickname 2

ekşi profili
aşık olmazdım belki ama çok aşırı severdim. benimle hayat güzel geçerdi ya. gülüp, evde takılıp, eğlenirdik. ben kendimi de alıp her şeye sıfırdan başlayacağım bir yere giderdim hatta. başka kimseye ihtiyacımız olmazdı. mutlu, basit bir hayat kurardım.

ne yazdım diye bir okuyayım dedim de "metropolde yaşayıp, kasaba hayali kuran bir beyaz yaka olduğumu nasıl anlatırım?" sorusuna da bu cevabı verebilirmişim.