Sık geçen başlıklar

ellibir 3

ekşi profili
açıkçası doktor sevmem ancak bu grevi çoktan yapmaları gerekiyordu. amk kuryeden az kazanan doktor mu olur la. kafayı mı yediniz siz? şu gün şu şartlarda bir doktor 25 bin tlden az kazanıyorsa bu ülkenin ayıbıdır. sadece doktorada değil tüm memurlara ayıbıdır hatta.
kadın benden "beni öptün, mememi götümü elledin, ben öyle biri değilim, böyle bir ilişki istemiyorum" diyerek ayrılmıştı. bu bende travma oldu galiba.

sonrada bakir kaldım kimseleri elleyemedim. yaş 35