Sık geçen başlıklar

8 şubat 2022 devlet hastaneleri grevi 1

ekşi'de gör
açıkçası doktor sevmem ancak bu grevi çoktan yapmaları gerekiyordu. amk kuryeden az kazanan doktor mu olur la. kafayı mı yediniz siz? şu gün şu şartlarda bir doktor 25 bin tlden az kazanıyorsa bu ülkenin ayıbıdır. sadece doktorada değil tüm memurlara ayıbıdır hatta.