Sık geçen başlıklar

saldirgan kiraz 2

ekşi profili
cayda kahvede seker kullanmiyorum, bunlar "innate" (dogustan gelen) degil "acquired" (sonradan edinilmis) tatlar. nasil alistiysan oyle guzel gelmesi normal, cogu insan da sekersiz alismis bunlara.

bunun yaninda tatli gordum mu gomerim.

hamis : "sov yapiyorsuz" diyenler bilmiyor/anlamiyor olmanin cesaretiyle kendinden emin sekilde ahkam kesiyor (bkz: dunning-kruger etkisi)
hangisi daha kotu karar veremiyorum:

- etrafimdaki insanlarin covid yuzunden gecirdikleri zor zamanlar ve birkac yakinimizi bu hastaliktan oturu kaybetmis olmamiz mi,
- yoksa sag kalanlar arasinda "hâlâ bu tabloları takip edip inanan var mı ya" diyen oksijen israfi tiplerle bir arada yasiyor olmak mi

allaam aklimiza mukayyet ol