hangisi daha kotu karar veremiyorum:
- etrafimdaki insanlarin covid yuzunden gecirdikleri zor zamanlar ve birkac yakinimizi bu hastaliktan oturu kaybetmis olmamiz mi,
- yoksa sag kalanlar arasinda "hâlâ bu tabloları takip edip inanan var mı ya" diyen oksijen israfi tiplerle bir arada yasiyor olmak mi
allaam aklimiza mukayyet ol
13.10.2021 · 43. sıra
saldirgan kiraz
12.10.2021 21:25