Sık geçen başlıklar

gezegenim 6

ekşi profili
an itibariyle katıldığım kampanyadır.
bunu yapma nedenim, kendime olan saygımı ölçmek ve kendime verdiğim sözleri yerine getirip getiremediğimi görmek için olacak. disiplin testi ve bana zarar veren bir şeyi bırakıp bırakamayacağımı görmek adına da güzel bir meydan okuma olacak.
üniversiteden sonra girilen sosyal ortamlara göre değişen algoritma. yani sanırım. ama "iş yerinden biri olmasın" prensibiniz varsa, yakın arkadaşlarınızın çevresinde de size uygun birisi yoksa, internetten tanışmaya mesafeliyseniz, sanırım istanbul trafiğinde birinin arabanıza çarpması ve o kişiye ilk görüşte aşık olup bi kahve içerken kendinizi bulmanız veya ne bileyim işte sokakta yürürken tam hayallerinizdeki gibi biri size tanışmayı teklif etmesi gibi garip ihtimaller dışında çok zor görünüyor. aşkı bulmak yani.
halbuki kendini bıraksa su üstüne çıkacak. su sizi kaldırır arkadaşlar, sakin kalıp yüzünüzü yukarı verin sadece. derin nefes alıp verin, balon gibi üste çıkarsınız. çırpındıkça batarsınız. aklınızda bulunsun. 5 yaşından bu yana stilli olarak yüzüyorum, biri vapurdan düşse çıkarmak için suya atlar mıyım bilmiyorum zira beni batırıp o panikle boğadabilir, tanımadığım bir insan sonuçta. yolcuları neden denize atlamadılar diye yargılamanız çok saçma. burası türkiye, tepeden başınıza saksı düşüp ölebildiğiniz bir ülke. çok iddialı konuşmayın, ben olsam atlardım da döverdim de yapardım da vs...