Sık geçen başlıklar
çift doz biontech aşımı oldum. yıllardır dikkat ediyorduk. ama bu saatten sonra umrumda değil. 2 yılımızı heba ettik zaten. aşı olun bitecek salgın dediler olduk. daha ne istiyorsunuz amk evde dura dura sıkıntıdan ölelim mi?
veririm tabi amk. bu ülkeden bir bok olmaz. insanlar bok içindeki yaşamlarından memnun. bende alır paramı memnun memnun yaşarım. 2 lokma ekmeğe muhtaç kalıp da hala rte diyen adamlar düşünsün amk.