ben oldum demeyin.
bi salaklığı yaparken bunu kendinize söylüyorsanız ya kendinizin ya birinin canını acıtacaksınız demektir. ,
şuradan u yapılmaz yazıyo he dönerim ya ne olucak diyorsanız kesin bir motosikletliyi biçeceksiniz
dur ya instagramda şu kız ne yapmış diyorsanız kesin bir yayayı bir hayvanı ezeceksiniz bugün olmazsa yarın
abi ya yerde düz şerit var ama tık tık şuradan makas atar geçerim diyorsanız o kamyonla kafa kafaya kalmanız an meselesi
direksiyonunuz çok iyi 90lık yolda 140 150 ver allah gaza basıyorsanız o takla atılacak kaçısı yok.
kurallara uyun orospu evladı demesinler arkanızdan
Sık geçen başlıklar
kaantellioglu 7
ekşi profiliadama belediye ceza keser
statik hesaplaması tekrar yapılır
yıkılması gerektiğine karar verilirse kat malikleri isyan eder
yıkım durdurulur..
statik hesaplaması tekrar yapılır
yıkılması gerektiğine karar verilirse kat malikleri isyan eder
yıkım durdurulur..
2,5
daha önce nereye yayılmıştı be yarraaabandı dediğim söylem
35 yaş
canımdan çok sevdiğim bir sevgilim vardı o türkiyede ben almanyadaydım 2-3 ay seviyeli bir beraberlikten sonra biraz soğuk davranmaya başladı. telefonlarımı açmamalar ben ders çalışıyorum sonra konuşalımlar bu akşam mervelerdeyimler.
işte o ara gölü yemişiz be sözlük!
işte o ara gölü yemişiz be sözlük!
katarlılara satılan bir firmanın dolar kuruna göre geçirmesidir.
ayrıca mado ya hala giden varmış onu da öğrendik biz hala gezide yapılanları unutmadık
ayrıca mado ya hala giden varmış onu da öğrendik biz hala gezide yapılanları unutmadık