Sık geçen başlıklar

kaantellioglu 7

ekşi profili
ben oldum demeyin.
bi salaklığı yaparken bunu kendinize söylüyorsanız ya kendinizin ya birinin canını acıtacaksınız demektir. ,

şuradan u yapılmaz yazıyo he dönerim ya ne olucak diyorsanız kesin bir motosikletliyi biçeceksiniz

dur ya instagramda şu kız ne yapmış diyorsanız kesin bir yayayı bir hayvanı ezeceksiniz bugün olmazsa yarın

abi ya yerde düz şerit var ama tık tık şuradan makas atar geçerim diyorsanız o kamyonla kafa kafaya kalmanız an meselesi

direksiyonunuz çok iyi 90lık yolda 140 150 ver allah gaza basıyorsanız o takla atılacak kaçısı yok.

kurallara uyun orospu evladı demesinler arkanızdan
canımdan çok sevdiğim bir sevgilim vardı o türkiyede ben almanyadaydım 2-3 ay seviyeli bir beraberlikten sonra biraz soğuk davranmaya başladı. telefonlarımı açmamalar ben ders çalışıyorum sonra konuşalımlar bu akşam mervelerdeyimler.

işte o ara gölü yemişiz be sözlük!