Sık geçen başlıklar

uzun yolda yolun az kaldığını gösteren kritik yer 7

ekşi'de gör
“gemlik'e doğru denizi göreceksin, sakın şaşırma”
herkes sabuncubeli yazmış ama artık sabuncubeli mi kaldı yahu? tünel yapıldı tünel...

tünele geldiniz mi anlayın artık izmire geldiniz sayılır.
izmir' e giderken sabuncubeli rampalarının başladığı noktadır benim için. şimdi tünel falan yaptılar, eski tadı yok ama rampa girişinde dersin ki tamam, izmir' e geldik. şimdi yolun en eğlenceli kısmı geliyor. o rampaları tırmandıktan sonra aşağı doğru süzülürken izmir' in ışıklarını fark edersin. denizi görürsün. işte o anı yaşamayı seviyorum.