hala son sezonunda şampiyonluğu kaçırdı deniyor. o zaman ismail kartal da kaçırdı geçen sene.
hala o sezon en çok gol atan fener oldu deniyor. valencia icardiden iyi o zaman.
o sezonu izlemeyen aptalları kandırırsınız. her şey belli olduktan sonra son haftalarda galibiyet serisi yakaladı. birine 5 birine 7 mi ne attı gol sayısı da ondan fazla. valencianın çöp takımlara 4 gol atıp diğer maçlar ölmesi gibi.
şampiyon belli olduktan sonra istersen 100 maç kazan şampiyonluğu son anda kaçırmış ve ikinci olmuş olmuyosun.
Sık geçen başlıklar
amele yumrugu 8
ekşi profilibina yıkılacak mı acaba, lan baya salladı yıkılacak kesin, hala bitmedi aha kesin yıkıldı, lan yıkıldığında nasıl düşcem boku yedim. aha bitti yıkılmadı. ya sonradan yıkılırsa zayıfladığından.
galatasaray almış. ama başını.
italya ingilizleri elek eder umarım.
arabzon
mustafa cengize omuz atan adam
türkiyede yaşayan herkesin okuması gereken kitaplar da ondan. önerirlerse okudum dersiniz olur biter. okumadıysanız da eksikliğini hissedersiniz bana göre. lisede sosyoloji hocam proje ödevim olarak vermişti bana ikisini. ellerinden öperim. o zamanlar değerini bilemedik ama şimdi bana kattıklarını anlıyorum.
üstteki yazara bakarak filistini destekleyenlerin zeka seviyesini görebilirsiniz.nükleer reaktör patlarsa sadece israile zarar verir çünkü.
edit:üslubundan da ne kadar leş bir zihniyet olduğunu iyice görebilirsiniz.
özelden sövenler var ve patlasın reaktör kurtulalım diyenler var.hepinize tek tek yazmayacağım.madem ölmeye öldürmeye çok meraklsınız alın biletinizi gidin savaşmaya.ölün gösterin cesaretinizi.yoksa klavye delikanlılığı yapmayın.
edit:üslubundan da ne kadar leş bir zihniyet olduğunu iyice görebilirsiniz.
özelden sövenler var ve patlasın reaktör kurtulalım diyenler var.hepinize tek tek yazmayacağım.madem ölmeye öldürmeye çok meraklsınız alın biletinizi gidin savaşmaya.ölün gösterin cesaretinizi.yoksa klavye delikanlılığı yapmayın.