üstteki yazara bakarak filistini destekleyenlerin zeka seviyesini görebilirsiniz.nükleer reaktör patlarsa sadece israile zarar verir çünkü.
edit:üslubundan da ne kadar leş bir zihniyet olduğunu iyice görebilirsiniz.
özelden sövenler var ve patlasın reaktör kurtulalım diyenler var.hepinize tek tek yazmayacağım.madem ölmeye öldürmeye çok meraklsınız alın biletinizi gidin savaşmaya.ölün gösterin cesaretinizi.yoksa klavye delikanlılığı yapmayın.
13.05.2021 · 45. sıra
amele yumrugu
12.05.2021 16:11 ~ 19:34