Sık geçen başlıklar

0602rainman 5

ekşi profili
bir ekip sözde maske kontrolü yapıyor geçenlerde. iki genç kızı durdurup ceza kestiler. ben de o sırada parkta köpeğimi oynatıyorum. ekibin yanından da gürül gürül maskesi çenesinde takılı bir insan kalabalığı geçiyor. 1-3-5 derken dayanamadım yanlarına gittim. neden gözlerinin içine baka baka yanlarından geçen adama ceza kesmediklerini sordum. maske takmayanlar kadar, çenesine, dirseğine takanlar da tehlike saçıyor diye hatırlattım. "her an herkesi göremeyiz." gibi de mantıklı sayılabilecek bir cevap aldım. ben de "peki 6'nız da mı göremedi?" gibi daha mantıklı bir soru yönelttim amire. aldığım cevap güler misin, sabaha mı bırakırsın cinsindendi... "o zaman sen de köpeğine tasma tak."
adam, verecek cevap bulamayınca başka yerden saldırıya geçti. tasma da bileğime dolalı o anda. "uyardık diye mi böyle oldu?" dedim. "sen beni uyaramazsın, biz vatandaşı uyarırız." demesin mi?
gel de güven duy şimdi...