topcase’i olmayan motosikletçi olarak mecburen takıyorum.
ayrıca, ılık babandır.
Sık geçen başlıklar
tlgt 5
ekşi profili
ahirette cezasını çekecekmiş de! zalimler için yaşasın cehennemmiş!
işte tam bu sebepten dinler var zaten!
yani sen o zalimlere karşı ayaklanma. onlar cezasını cehennemde çekecek zaten sen beddua et yeter. vicdanını rahatlat öfkeni at yeter. sakın öyle ayaklanma işlerine girme sorgusuz sualsiz sana yapılan zulme biat et allah onları cıss yapacak öbür dünyada.
yersen!
işte tam bu sebepten dinler var zaten!
yani sen o zalimlere karşı ayaklanma. onlar cezasını cehennemde çekecek zaten sen beddua et yeter. vicdanını rahatlat öfkeni at yeter. sakın öyle ayaklanma işlerine girme sorgusuz sualsiz sana yapılan zulme biat et allah onları cıss yapacak öbür dünyada.
yersen!
the archer's paradox deniyor bu duruma.
youtube üzerindeki bu videoda smarter every day kanalı tarafından türkçe altyazılı olarak açıklanmış. merak edenler için amme hizmeti olsun.
youtube üzerindeki bu videoda smarter every day kanalı tarafından türkçe altyazılı olarak açıklanmış. merak edenler için amme hizmeti olsun.
zaten kuran-ı kerim'de yazan bir şeyi yeni bir keşifmiş gibi anlatacakları için heyecanlanmadığım basın toplantısı
polislerden nefret ederim. gezi olaylarından beri her ortamda polisleri itin götüne sokar çıkarırım.
ancak burada ne olursa olsun ilk silahı çeken taraf mefta olan taraf. mermiyi namluya sürüyor. doğrultmuyor olabilir silahı ama bu doğrultup tetiği çekmeyeceği anlamına gelmez. meftayı vuran şahıs o silahın kurusıkı olduğunu da bilemez. adamın beyninin orada ona tek söylediği şey "tehlike!" "hayatta kal!"
kendinizi o polisin yerine koyun kısa süre önce tartıştığınız birisi hırsla karşınıza dikilip silahın namlusuna mermiyi veriyor ve sizin belinizde de silah var ne yaparsınız. adamın size silahını doğrultup sıkmasını mı beklersiniz yoksa hayatta kalma içgüdüsüyle siz de silahınızı çekip ateşler misiniz?
burada polisin tek suçu direk kafasına ateş etmesidir ve bu da ceza almasına yol açacaktır. ancak fazla ceza alacağını da düşünmüyorum. ve fazla ceza almadığı için de üzülmem. su testisi su yolunda kırılır. doğal seleksiyona verdiği katkıdan dolayı da teşekkür ederim hatta. çünkü o mefta dün o polisin karşısına dikilmeseydi yarın belki de benim karşıma dikilecekti silahıyla.
edit:imla
ancak burada ne olursa olsun ilk silahı çeken taraf mefta olan taraf. mermiyi namluya sürüyor. doğrultmuyor olabilir silahı ama bu doğrultup tetiği çekmeyeceği anlamına gelmez. meftayı vuran şahıs o silahın kurusıkı olduğunu da bilemez. adamın beyninin orada ona tek söylediği şey "tehlike!" "hayatta kal!"
kendinizi o polisin yerine koyun kısa süre önce tartıştığınız birisi hırsla karşınıza dikilip silahın namlusuna mermiyi veriyor ve sizin belinizde de silah var ne yaparsınız. adamın size silahını doğrultup sıkmasını mı beklersiniz yoksa hayatta kalma içgüdüsüyle siz de silahınızı çekip ateşler misiniz?
burada polisin tek suçu direk kafasına ateş etmesidir ve bu da ceza almasına yol açacaktır. ancak fazla ceza alacağını da düşünmüyorum. ve fazla ceza almadığı için de üzülmem. su testisi su yolunda kırılır. doğal seleksiyona verdiği katkıdan dolayı da teşekkür ederim hatta. çünkü o mefta dün o polisin karşısına dikilmeseydi yarın belki de benim karşıma dikilecekti silahıyla.
edit:imla