davarın biri kadıköy demiş. git orda otur da gör uyuyabiliyor musun?
Sık geçen başlıklar
everydayforus 3
ekşi profilianksiyete bozukluğu olan insanları seviyorum. bu kişiler hayatına ve hayatındaki insanlara önem veren, zarar görmekten ve zarar vermekten korkan, sevgisini esirgemeyen, güvenen, koruyan insanlardır. naziktirler, üzülenle üzülürler hatta başkasının derdi ile daha çok dertlenirler.. başkalarına verdiği önemi başkalarından görememe gibi yıkıcı durumlar olsa da yine asla vaz geçmezler. siz hasta değilsiniz siz bu dünyaya değer katan insanlarsınız. sizleri gerçekten seviyorum. keşke etrafımda anksiyete bozukluğu aslında anksiyete doğruluğu diyelim bu insanlardan daha çok olsa. siz yanlış olan düzenin doğrularısınız aslında. rahmetli annemden biliyorum.
parası çok olan egeayı beğenmez haklıdır.. parası ona yeten alır beğenerek kullanır o da haklıdır.. ama parası olmayıp egeaya bile ulaşamayanlar da çıkıp egeayı niye kötüler ben onu anlamadım.