Sık geçen başlıklar

das ende der welt 7

ekşi profili
son 17 maçının 14'ünü kazandı.
son 23 maçının 19'unu kazandı.

şimdi desem ki gelecek 17 maçın 14'ünü kazanacak bir hoca getireceğiz üstüne atlarsınız. ulan adam bunu yapıyor zaten sizin derdiniz ne? bazı geri zekalı yorumcuların gazına gelerek şu hocayı harcıyorsunuz. fenerbahçe'nin başına son 30 yılda böyle yetkin ve futbolu bilen hoca gelmedi. daum falan hikaye. sen jesus'a anelka alex appiah ver bakalım neler yapıyor.

galatasaray şu efsanevi seriyi yakalamasaydı çoktan almış başımızı gidiyorduk. onun sonu gelmeyecek mi?
2001'de 3-0 geriye düşmüş takımı bizler inandık siz de inanın diye destekleyen tribünlere bakıyorum, bir de bugünkü ergenlere...

z kuşağı harbiden çöp.
atilla szalai geldiğinde kıbrıstan adam mı alınır diyen yavşaklar daha adamı bir kere izlemeden ötmeye başlamış yine.

siz eğitilmezsiniz amk.
kendisinden iki yaş büyük oğuzhan sikko maçlarda 43 kez oynamışken kendisi 58 milli maçla takımını avrupa şampiyonasına götürmüş, dünya kupasına da götürecek takımın belkemiğidir.

oğuzhan ile mevkileri de çok farklıdır esasen ama futboldan bi sik anlamayanların ayırt edememesi normal.
rte mesut hayranı diye mesut'u bir milletvekili yapmadıkları kaldı, şimdi silahla hastane basan, uçakta babası yaşında adam döven, gs formasına orospu renkli diyen, bütün bunlara rağmen en sevdiği şehir "medine" olan* adam için "onun seçtiği yol bu kimseyi ilgilendirmez" denmiş.

gs taraftarlarının özeti gibi.