Sık geçen başlıklar

sevgilimbinickbulbana 9

ekşi profili
bir tık daha lüks arabası olduğu için diğer tüm şoförleri kendi marabası sanıp, ona hizmet etmemizi, yolları onun için açmamızı bekleyen şofördür.

sonradan görme olduğu alenen belli olan bu arkadaşlar, ihale ya da hırsızlıkla aldığı arabayla karayollarını kendi özel şirketi sanar.

hakkıyla mercedes alan gerçek aileden zenginler bu adiligi yapmaz zaten. onlara bol kazançlar diliyorum.
biri de imkansızlık demiş.

kardeşim fakir olmak pis olmayı mi gerektiriyor ? sabun kaç para su kaç para amına koyim ?

bıktık sizin fakir edebiyatinizdan artık. tamam hoca da mislerin, pamuklarin içinden çıkmış gibi öpçelik yapmış ama çocuğu gotundeki bokla okula göndermeyi de fakirliğe bağlamayın bı zahmet.