Sık geçen başlıklar

tertemiz çocuklarla ders yapmak istiyorum 1

ekşi'de gör
biri de imkansızlık demiş.

kardeşim fakir olmak pis olmayı mi gerektiriyor ? sabun kaç para su kaç para amına koyim ?

bıktık sizin fakir edebiyatinizdan artık. tamam hoca da mislerin, pamuklarin içinden çıkmış gibi öpçelik yapmış ama çocuğu gotundeki bokla okula göndermeyi de fakirliğe bağlamayın bı zahmet.