biri de imkansızlık demiş.
kardeşim fakir olmak pis olmayı mi gerektiriyor ? sabun kaç para su kaç para amına koyim ?
bıktık sizin fakir edebiyatinizdan artık. tamam hoca da mislerin, pamuklarin içinden çıkmış gibi öpçelik yapmış ama çocuğu gotundeki bokla okula göndermeyi de fakirliğe bağlamayın bı zahmet.
03.03.2022 · 47. sıra
sevgilimbinickbulbana
02.03.2022 01:31