Sık geçen başlıklar
sürekli karşıma çıkan başlık. ah be kardeşim, biliyorum zor şey ama tek senin çocuğun hasta değil ki. surekli baslıgı hortlatmaları icin insanlara ozelden nesaj atıyorsun. ayrıca 4 aydır 4 ayı kalması diye baslık acıyorsun bari sureyi degistir.

neyse yine de destek olmak icin bu entryi giriyorum. dualarımız ayaz bebekle