Sık geçen başlıklar

allgirlsarebeatiful 1

ekşi profili
“dönem ortasında tekrar değerlendireceğiz” diyor adamlar. dalga mı geçiyorsunuz siz ya? yüzbinlerce üniversiteli genç gidecek ev telaşına girecek, otobüsler yine tıklım tıklım olacak virüs yine dağılacak. ayrıca bazı bölümlerin 7-8 dersten sadece 1 tanesi uygulamalı ders oluyor; çocuk sadece 1 ders için mi ev tutacak? böyle olacağını bilse ders seçim haftasında seneye bırakırdı mesela. bu şimdi söylenecek iş mi?

gerçekten hasbelkader yaşayan bir ülkeyiz. allah belanızı versin.