Sık geçen başlıklar

17 şubat 2021 yök kararı 1

ekşi'de gör
“dönem ortasında tekrar değerlendireceğiz” diyor adamlar. dalga mı geçiyorsunuz siz ya? yüzbinlerce üniversiteli genç gidecek ev telaşına girecek, otobüsler yine tıklım tıklım olacak virüs yine dağılacak. ayrıca bazı bölümlerin 7-8 dersten sadece 1 tanesi uygulamalı ders oluyor; çocuk sadece 1 ders için mi ev tutacak? böyle olacağını bilse ders seçim haftasında seneye bırakırdı mesela. bu şimdi söylenecek iş mi?

gerçekten hasbelkader yaşayan bir ülkeyiz. allah belanızı versin.