“dönem ortasında tekrar değerlendireceğiz” diyor adamlar. dalga mı geçiyorsunuz siz ya? yüzbinlerce üniversiteli genç gidecek ev telaşına girecek, otobüsler yine tıklım tıklım olacak virüs yine dağılacak. ayrıca bazı bölümlerin 7-8 dersten sadece 1 tanesi uygulamalı ders oluyor; çocuk sadece 1 ders için mi ev tutacak? böyle olacağını bilse ders seçim haftasında seneye bırakırdı mesela. bu şimdi söylenecek iş mi?
gerçekten hasbelkader yaşayan bir ülkeyiz. allah belanızı versin.
18.02.2021 · 35. sıra
allgirlsarebeatiful
17.02.2021 13:14