Sık geçen başlıklar

signusx1 5

ekşi profili
bir erkek gerçek anlamda düşündürücü, boş olmayan soru sorulduğu gün devrim olacak burada.

bir tane bile olmaz mı ya? ya ilişki ya da cinsellik soruluyor. bir tane düzgün soru yok. gerçi beynini kullananlar da bu başlığa uğramıyor sanırım ondan.
klişe ve anlamsız cümlelere sahne olacak başlıktır.

ne kadar da güzel insanların yaşamadığı şeyler hakkında işe yaramasını umduğu şeyleri söyleyerek rahatlaması.

"dünyada herkes bunu yaşıyor." diyeyim bende. ne kadar anlamlı oldu değil mi? bu cümleden de nefret ederim. hop, çözüldü değil mi!

bence herkes kendi işine baksa daha iyi olacak. anlamsız cümleler kurmak sadece o kişiyi daha kötü hale sokar. bence anlamadığımız şeylere burnumuzu sokmayalım.
ponçik hayvanlarının olmasıdır. hele bir de horoz ve tavukların varsa tadından yenmez.

bizim kumru da zaten yeni yavru yapmış onu çıkartacak yumurtadan.

şu dünyada hayvanlar olmasa mutlu olamayız be.