Sık geçen başlıklar

bitik bir insanı ayağa kaldıracak tek cümle 3

ekşi'de gör
evet, içinin çığlığı her şehrin her yerinden duyuldu bebeğim ama tamam yeter artık, siktir et!

şimdi kalk, geceden fasülye ısla da yat. yarın eline gelir.
klişe ve anlamsız cümlelere sahne olacak başlıktır.

ne kadar da güzel insanların yaşamadığı şeyler hakkında işe yaramasını umduğu şeyleri söyleyerek rahatlaması.

"dünyada herkes bunu yaşıyor." diyeyim bende. ne kadar anlamlı oldu değil mi? bu cümleden de nefret ederim. hop, çözüldü değil mi!

bence herkes kendi işine baksa daha iyi olacak. anlamsız cümleler kurmak sadece o kişiyi daha kötü hale sokar. bence anlamadığımız şeylere burnumuzu sokmayalım.