Sık geçen başlıklar

sebepniyekine 1

ekşi profili
bu kültür ,insan gibi insan gibi davrananı kabul etmiyor.

indirimde ürün almış 10 liralık malı 6 liraya almış sıkıntı çıkmış, alan demiş ki sıkıntı var ,adama demiş ki ürünü bana iade etmeden bile önce paranı hesabına yolluyorum ,

üründen stokta kalmadığı için,

bunuda oturmuş medeni bir dille yazmış ,

ee ben mağdur oldum , niye 10 liralık ürünü 6 liraya aldım ,eee 6 lira aldım ama 4 lira zarardayım,

sen bu ülkede 10 liralık malı 6 liraya alacaksın,

eline geldiği anda memnun olmadıysan sana hemen paranı iade edecekler ,

sende serzenişte bulunacaksın,

bu ülkenin normali bir kere 3 ay bunun kavgasını vermek ,

satıcı diyecek ki açmasaydın kargoyu,

sen diyeceksin ki açmadan nerden bileceğim,

zaten yukarıda ki iki satırın toplamı 10 gün,

kavga dönüş 30 gün ,

45 gün vaktin varsa tüketici hakem heyeti,

hakem heyeti karar verdi onlar gitti geldi,

100 gün ,

boşa yüz gün , boşa vakit, boşa sinir kaybı ,

sonra biri çıkacak bir dünya entry girmiş,

bir satır israflık birşey dememiş,

ülkenin anası ağlamış her yeri israf, trilyon dolarlar hiç edilmiş

amazon israf yapıyor,

o kutu nerde yapılıyor,

hangi geri dönüşümde yapılıyor,

çapı büyük ama, kargo naylonunda daha ucuz ve sağlıklı ,

sormayalım sorgulamayalım bunları.