Sık geçen başlıklar

amras saralonde 8

ekşi profili
1. üçüncü dakikaya kadar gol yememek.
2. maçın üçüncü dakikasında kalecinin kırmızı kart görmesi ve penaltı verilmesi.
3. buna itiraz eden hummels ve boateng'in de hakeme vurması ve kırmızı kart görmesi.
- bu dakikada oluşan penaltının gole dönüşmesi elzemdir.
4. golden sonra defanstan bir oyuncunun çıkarılması ve orta sahaya takviye yapılması.
5. onuncu dakikaya kadar ikinci golün atılması.
6. yirminci dakikaya kadar üçüncü golün atılması.
7. yorulan bayern'in iyice sinirlenmesi ve gelen dördüncü kırmızı kart. müller denen yavşak oynarsa, o görür bence.
8. ilk yarının mutlaka 4 - 0 bitirilmesi.
9. beşinci golün ikinci yarının başında atılması.
10. kalan kırk dakikaya 1 gol sığdırmamız ve saçma sapan bir gol yemememiz. fabri'nin bu konuda özellikle uyarılması.

işte size turun formülü.

olasılıklar
galatasaraylıların mağlubiyete şimdiden kılıfı bulduğu maç.

hacılar sizin şampiyonluktan kopma eşiğiniz nedir, onu kimse yazmamış. şu anda puan farkı 5, siz hala ötüyorsunuz demek ki 5 puan değil.

bu hafta sonu kupa maçları var, geçtik.

haftaya kayseri ile oynuyor galatasaray, evinde. herhalde onlar korkutuyor. kız kardeşlerine 4 atınca, bunları da aldı bir korku demek ki.

sonra rize deplasmanı... bilemedim bu mu sorun?

beşiktaş maçına kadar oynayacağınız iki anadolu takımından 6 puan alamayacak mısınız oğlum? lan siz bu maçları cepte görmüyorsanız, nasıl beşiktaş'ı yeneriz diyorsunuz?

amk bir de bize tinerci derler.

neyse rahat olun, bu iki haftada olmasa bile biz koyunca şampiyonluk yarışından kopuvereceksiniz.

t: beşiktaş'ımın sıradan bir lig maçı.
sadin gibi bir karakterin de yarıştığı, zor şartlarda hayatta kalma konsepti üzerine kurgulanmış televizyon programı.

oğlum sadin nedir lan? nedir oğlum sadin?

mahallede beğendiği kızı, ya benimsin ya toprağın diyerek öldüren adam lan bu!
kız kardeşinin sevgilisi var diye, hem kızı hem sevgiliyi döven adam lan bu!
lan oğlum bu adam, tuğralı doblosu ile bakırköy sahilde mangal yapan çomar!

hacı anlıyorum, türkiye'de bu karakterden çok var da, bu kadar mı düşer seviye ya? ogeday (bu da nasıl bir isim arkadaş) ile yaptığı "beni neden yazdın?" konulu tartışmadaki sığlığına bakın. o genç ve güzel kız kendisine, "2 oyun aldın diye salma, burada kalmak için daha zayıf olman lazım" dediğinde takındığı kompleksli tavra bakın.

ya arkadaş bu adam kendisinden de çomar olan tiplerin gazı ile kendini bir bok zannedip yıllarca milletin başına bela olmuş adam.

acun şu ülkeden çok şey kazandın, biraz da sen kazandır be!
sayesinde bir orospu evladını daha engellediğim takım.

beşiktaş olmasa sözlükteki orospu evlatlarını nasıl tanıyacağız bilmiyorum.

teşekkürler beşiktaş.
kadıköy mallarıyla, beyoğlu mallarını kanka yapmış takım.

beyoğlu'nun sarışını gelir feneri savunur, kadıköy'ün sarışını gelir gassaray'a domalır der...

iyi iyi, siz böyle oldukça daha bir inanıyoruz paçanızdan bok aktığına.