Sık geçen başlıklar

temmuz kiliseler 2

ekşi profili
3 öğrencisini kurtarıp 4.dalışında hayatını kaybeden o öğretmen benim amcamdı. aile içindeki saçma sapan bir meselenin sebep olduğu küslük yüzünden yıllardır iki kelam etmediğim amcam. sınavlarım yüzünden ölüm haberi bana geç verilen, cenazesine bile gidemediğim amcam. haberi aldığımdan beri boş boş duvara baktıran amcam.
"atatürk'tür." imaları yapanları bulup tek tek eksilediğim başlık.
vaktim bol, gündeme dair sinirimi de böyle çıkarıyorum evet.

edit: mesaj atıp "imaya gerek yok, atatürk'tür." yazanları piste davet ediyorum. bir söyleyeceğin varsa yaz entryni herkes görsün. beğenmiyorsan eksilersin, katılmıyorsan entry yazarsın.