"atatürk'tür." imaları yapanları bulup tek tek eksilediğim başlık.
vaktim bol, gündeme dair sinirimi de böyle çıkarıyorum evet.
edit: mesaj atıp "imaya gerek yok, atatürk'tür." yazanları piste davet ediyorum. bir söyleyeceğin varsa yaz entryni herkes görsün. beğenmiyorsan eksilersin, katılmıyorsan entry yazarsın.
14.08.2015 · 11. sıra
temmuz kiliseler
13.08.2015 21:05 ~ 21:23