Sık geçen başlıklar

anadolu'nun gördüğü en büyük diktatör 1

ekşi'de gör
"atatürk'tür." imaları yapanları bulup tek tek eksilediğim başlık.
vaktim bol, gündeme dair sinirimi de böyle çıkarıyorum evet.

edit: mesaj atıp "imaya gerek yok, atatürk'tür." yazanları piste davet ediyorum. bir söyleyeceğin varsa yaz entryni herkes görsün. beğenmiyorsan eksilersin, katılmıyorsan entry yazarsın.