Sık geçen başlıklar

serdocan 3

ekşi profili
kayıpları olanların olduğu güruhtur. kimisi ailesini, kimisi evladını, kimisi de en çok sevdiğini kaybetmişse bu tür özel günlerin pek bir anlamı da kalmaz. özellikle de ailesi parçalanmış insanlar. bayramı bayram yapan zaten birlik/beraberliktir. insanın sevdikleri olmadıktan sonra ne anlamı kalır ki bayramın. sevdiklerinizin özellikle de varsa güzel bir aileniz değerini iyi bilin.

herkese iyi bayramlar

edıt: dedikodu, gösteriş, birbirini çekemeyen insanları da cabası.
güzel insanlarda oluşan bir aileniz varsa, güzel de bir kahvaltı hazırlanıp yenirse (zeytin, peynir dahi olsa yeterlidir) bırakın c.tesi-pazar erken kalkmak için nedeni, bence dünyadaki en huzurlu ortamlardan birinde olduğunuzdan dolayı çok şanslısınızdır ve bırakın erken kalkmayı o kahvaltının heyecanı, geceden sarmalı insanı. varsa böyle bir aileniz üzerlerine titreyin