kayıpları olanların olduğu güruhtur. kimisi ailesini, kimisi evladını, kimisi de en çok sevdiğini kaybetmişse bu tür özel günlerin pek bir anlamı da kalmaz. özellikle de ailesi parçalanmış insanlar. bayramı bayram yapan zaten birlik/beraberliktir. insanın sevdikleri olmadıktan sonra ne anlamı kalır ki bayramın. sevdiklerinizin özellikle de varsa güzel bir aileniz değerini iyi bilin.
herkese iyi bayramlar
edıt: dedikodu, gösteriş, birbirini çekemeyen insanları da cabası.
21.07.2021 · 44. sıra
serdocan
20.07.2021 00:13 ~ 04:13