Sık geçen başlıklar

polat alemdar olmak isterdim 2

ekşi profili
öğrenciyim. malum büyükelçi açıklaması üzerine son paramla 650 dolar aldım. belki bu ayı az hasarla atlatırım ama bu artış hızıyla önümüzdeki aylarda ne yapacağım bilemiyorum. geleceğim için endişelenmekten geceleri uyumakta zorlanıyorum. sonumuz hayrolsun.

gelen mesajlar üzerine zorunlu edit: yazın garson olarak çalışıp biriktirdiğim para ve ailemin yolladığını birleştirerek aldım. bir ayda 650 dolar elime geçmiyor elbette. telefonumu da çıkarayım mı?