Sık geçen başlıklar

25 ekim 2021 dolar kuru 2

ekşi'de gör
26 ağustos 2021'de, dolar/tl 8,35 iken yurtdışından siparişini verdiğim ara mamül alımlarından "sadece birinin" bakiye ödemesi 220 bin dolar ve vadesi 26 ekim...

dolar şimdiden 9.80... sadece kurdan oluşan zarar 320 bin lira. ben bu iki 2 ayda o paranın beşte birini net kâr yazamadım...

hani dolar yükselince ne oluyor ki diye anlamayanlar için yazıyorum: ya batacağız, ya personel çıkaracak, ya işi küçültecek, ya da devasa zamlar yapacağız.

yani olacak olan, ya işsiz kalacaksınız, ya mal/hizmet bulamayacaksınız, ya da bulduklarınıza paranız yetişmeyecek.

oy verip emeği olan, duruma bahaneler uyduran, hala suçu başka yerde arayan herkesin ta!
öğrenciyim. malum büyükelçi açıklaması üzerine son paramla 650 dolar aldım. belki bu ayı az hasarla atlatırım ama bu artış hızıyla önümüzdeki aylarda ne yapacağım bilemiyorum. geleceğim için endişelenmekten geceleri uyumakta zorlanıyorum. sonumuz hayrolsun.

gelen mesajlar üzerine zorunlu edit: yazın garson olarak çalışıp biriktirdiğim para ve ailemin yolladığını birleştirerek aldım. bir ayda 650 dolar elime geçmiyor elbette. telefonumu da çıkarayım mı?