26 ağustos 2021'de, dolar/tl 8,35 iken yurtdışından siparişini verdiğim ara mamül alımlarından "sadece birinin" bakiye ödemesi 220 bin dolar ve vadesi 26 ekim...
dolar şimdiden 9.80... sadece kurdan oluşan zarar 320 bin lira. ben bu iki 2 ayda o paranın beşte birini net kâr yazamadım...
hani dolar yükselince ne oluyor ki diye anlamayanlar için yazıyorum: ya batacağız, ya personel çıkaracak, ya işi küçültecek, ya da devasa zamlar yapacağız.
yani olacak olan, ya işsiz kalacaksınız, ya mal/hizmet bulamayacaksınız, ya da bulduklarınıza paranız yetişmeyecek.
oy verip emeği olan, duruma bahaneler uyduran, hala suçu başka yerde arayan herkesin ta!
26.10.2021 · 1. sıra
novus tempus
25.10.2021 00:46