Sık geçen başlıklar

blokflutcalamiyorum 2

ekşi profili
halkımız ırkçı değildir, dinci de değildir. aslında sadece güçlüden yanadır ve fanatizme eğilimi yüksektir. darbe olsa darbeciden yana, darbe olmasa hükümetten yana. sağcı gelse dindar, solcu gelse demokrat olur. ve maalesef çevrenize bir göz atarsanız göreceksiniz ki büyük bir çoğunluğu aşırı bencildir.