Sık geçen başlıklar

harold berman 4

ekşi profili
yaklaşık 10 milyon cahil radikal islamcı mülteciyi ülkemizde barındırıp, sürekli "vallah sataram köyü haaaa" diye onları avrupa'ya salmakla korkuttuğumuz için olabilir mi acaba ??

bak daha bremen'de, brüksel'de, paris'de, viyana'da yaşayıp, yozgat'da, emirdağ'da yaşar gibi davranan yontulmamış gurbetçilerimizden bahsetmedim bile...
sağırı sikmişler, "bu patırtı da nereden geliyor" demiş.

lan tek derdimiz de araç ötvlerinin yükseltilmesi di mi ?

bir kalıp peynir olmuş 40 lira, 5 litre ayçiçek yağı 80 liraya dayanmış.
2000 lirayla telefon almaya gidiyorsun, tuşlu telefon gösteriyorlar artık.
sorarlarsa tarım ülkesisin, 1 kilo ekmek 10 lira 10 !!
bir kilo kıyma alayımda bir köfte yiyelim çoluk çocuk desen ıskarta etlerden çekilme kıyma 50 lira, aloooo !!
50 kuruştan yumurta bulsan, kırsan margarine, bir tanesi tövbe yetmez, kuş yumurtası gibi.

ulan sikilmedik bi kulak arkan kalmış, derdine bak !
otomobollordo otovonon yozdo soksono yoksoltolmosoooo...

sağırı sikmişler, "bu patırtı da nereden geliyor" demiş.