Sık geçen başlıklar

heleley 5

ekşi profili
okumayanlar için özet;

- bahis oynamak kötü
- hep kaybediyosunuz :(
- paranızı bana verin ben sizin yerinize kontrollü yöneteyim.

el cevap:

hassiktir.

edit: an itibariyle klasik facebook iddaacıları gibi ''beğenmiyosanız siz bilirsiniz ühüüü'' tribine giren arkadaş.

ne istiyosun amk. elindeki hıyara tuzlukla mı koşsun insanlar?
sozlugun temasi cok sikimde degil, yalniz su kullanim sozlesmesinin guncellenmis olmasi ve eksi seyler denen bokun cikmasi beni de bu direnise dahil etmistir.

ya amk, suc iceren bi entry girince sorumlu ben oluyorum. sozluk sahibinin sikinde degil. ama guzel, paraya donusturulebilecek biseyler girersem bunu ticarethanemizle paylasmak zorunda kaliyorum.

e arkadas madem boyle, riski de paylasalim?

lahanayi yerken kitir kitir, sapina gelince me.

oldu amk.