sorumsuzca ve içi boş açıklamadır. o masa dağılırsa hepiniz altında kalırsınız beyler. azıcık zeka talep ediyoruz sizden.
Sık geçen başlıklar
godfatheriniz 6
ekşi profili(bkz: devlet bahçeli) denen bunak şahsın yorumunu merak ettiğimiz olay. devlet madalyalarından atatürk'ün çıkarılmasını nasıl karşılıyor mhp, bunu da bir açıklasın. çok milliyetçi ya bu arkadaşlar...
beyni olmayan sözde milliyetçi partinin genel başkanının ifadesi. sen de bop eşbaşkanı akp'nin yedek kulübesisin, abd köpeği seni. sen 2002'de abd'den aldığın gizli talimatın hesabını ver önce, vatan haini.
müstahaktır. hala bu partiye oy veren/verecek olan sözde milliyetçilere layık olan uygulamadır.
şeref ve vicdan sahibi olmaları yeterli sebeplerdir. şeref ve vicdan sahibi bir erkek, bu dünyadaki tek vazifesinin sikiş sokuştan ibaret olmadığını idrak etmiş erkektir. daha yazmaya gerek var mı bilmiyorum. açık saçık yazdığım kaba ifadeden ötürü özür diliyorum.
ekrem başkanı seçenler bence gayet mutlu. en azından kendilerinden toplanan paralar çocuk siken vakıflara aktarılmıyor. bundan büyük mutluluk mu var?