Sık geçen başlıklar

imamoğlu seçmeni mutlu mu 1

ekşi'de gör
ekrem başkanı seçenler bence gayet mutlu. en azından kendilerinden toplanan paralar çocuk siken vakıflara aktarılmıyor. bundan büyük mutluluk mu var?