Sık geçen başlıklar

standart evlat 3

ekşi profili
müthiş bir tespitle geldim lütfen açılınız.
evlilik sürecindeki organizasyonlarda kız tarafı ve erkek tarafı olarak iki cenah var. karşılıklı bir şeyler alınıp veriliyor. işte tam da bu noktada erkek kendi giyim kuşamını almalı kadın da kendi giyim kuşamını almalı.

kadın gelinliğini kendi almak kaydıyla isterse yüz bin lira bile verebilir. erkek de isterse kendi cebinden kıyafetine yüz bin lira harcayabilir.
herkes bütçesi ölçüsünde istediğini giymiş olur. bu sayede birçok kavganın da önüne geçilebilir. tespitim bu kadar teşekkürler.