Sık geçen başlıklar

jaqoophis 1

ekşi profili
bu çocuğa 12. sınıfta limit-türev-integral anlatmaya çalışacaklar. belki problem eğitim sisteminin, öğrencilerin seviyesinden bağımsız olarak sürekli ileriye gitmeye çalışmasıdır? bunun sebebi sınıfta kalma olmaması maalesef.

edit: 2d=3'ün nasıl çözüleceğini anlatmak 9. sınıf öğrencilerine fizik anlatan bir öğretmenin işi değil. bunu yapsaydı eğer, o sınıftaki diğer öğrencilerin vaktinden çalmış olup onların hakkına girerdi.