bu çocuğa 12. sınıfta limit-türev-integral anlatmaya çalışacaklar. belki problem eğitim sisteminin, öğrencilerin seviyesinden bağımsız olarak sürekli ileriye gitmeye çalışmasıdır? bunun sebebi sınıfta kalma olmaması maalesef.
edit: 2d=3'ün nasıl çözüleceğini anlatmak 9. sınıf öğrencilerine fizik anlatan bir öğretmenin işi değil. bunu yapsaydı eğer, o sınıftaki diğer öğrencilerin vaktinden çalmış olup onların hakkına girerdi.
04.08.2020 · 8. sıra
jaqoophis
03.08.2020 14:58 ~ 15:00