(bkz: ülkü ocakları terör örgütü)
ülkü ocaklarının artık bir güvenlik sorunu haline geldiğinin kanıtıdır.
bu arada kendilerine bir tavsiyem var. artık adlarını "akp ocakları" veya "siyasal islamcı ocakları" olarak değiştirirlerse amaçlarına daha uygun bir isim olur.
Sık geçen başlıklar
ikiayagiuzerinedusenkedi 9
ekşi profiliadamın hastalığı nedir bilmiyorum ama bunu seçtiğine göre kendisini daha kötü bir ölüm şekli bekliyordu herhalde.
bana işin ürkütücü gelen tarafı şu:düşünsenize akşam yatıyorsunuz ve yarın sabah öleceğinizi biliyorsunuz. o günün son gününüz olduğunu, yediğiniz yemeğin son yemeğiniz olduğu biliyorsunuz.sabah kalkıyorsunuz kalktığınız son sabah oluyor.
umarım kimse bunun gibi bir seçim yapmaya mecbur kalmaz.
edit:yazar arkadaşlar sağolsun bilgilendirdiler. abimiz motor nöron sinir bozukluğundan (sanırım als olarak geçiyor) muzdaripmiş.
bana işin ürkütücü gelen tarafı şu:düşünsenize akşam yatıyorsunuz ve yarın sabah öleceğinizi biliyorsunuz. o günün son gününüz olduğunu, yediğiniz yemeğin son yemeğiniz olduğu biliyorsunuz.sabah kalkıyorsunuz kalktığınız son sabah oluyor.
umarım kimse bunun gibi bir seçim yapmaya mecbur kalmaz.
edit:yazar arkadaşlar sağolsun bilgilendirdiler. abimiz motor nöron sinir bozukluğundan (sanırım als olarak geçiyor) muzdaripmiş.
özeti:bilmem kaç milyon aklı başında(!) insan bize oy verdi ülkenin içine edip, yandaşları zengin ediyoruz. en az 2 yıl daha çekiceksiniz bizi. medya, asker,polis her şey elimde. bana ve yandaşlarıma karşı yapılan en küçük eleştiride elimdeki bu güçleri üstünüze salmaya korkmam. bana karşıysanız vatan hainisiniz, köpeksiniz yaşamaya hakkınız yok.
ben ve dostlarım için dışarıya bir kap su bırakır mısın?
asıl kötü olan şey ülkede bunlara inanan çok büyük bir kitlenin olması.haberler o kadar mantık dışı ve resmen "siz gerizekalısınz" demenin farklı bir türü ki bence bu haberleri yazanlar ve sunan spiker "gerçekten bunu da inanıyor ya bu salaklar" diyip gülüyorlardır.
yakın zamanda türkiye'nin de düşmesinden korktuğum (ve büyük ihtimal başımıza gelecek olan) duruma düşmüş bir ülke.iflas sebepleri bizim yaşadığımız problemlere gerçekten çok benziyor hatta aynısı bile diyebilirim.
malum partinin üyeleri sokak ortasında adam öldürse görmezden gelicek bir karaktersizin garibana esip gürlemesi olayı.
tayyip gitse kim gelecek?
avrupa'ya amerika'ya gidip napıcaklar burası cennet cennet.
hani kriz vardı? herkesin elinde telefon
avrupa'ya amerika'ya gidip napıcaklar burası cennet cennet.
hani kriz vardı? herkesin elinde telefon
taksicilerin işi hep bunlar.yakında sağda solda bunları kullananlara saldırırlar bile.