Sık geçen başlıklar

yuzbasi yulaf 4

ekşi profili
tebessüm dahi etmezken, gözünden yaş gelen emojiyi kullanmaktan daha samimidir bence.
yalnız emojiye alışınca sözlükte mesajlaşırken baya bir sıkıntı çekmiştim başlarda.