tebessüm dahi etmezken, gözünden yaş gelen emojiyi kullanmaktan daha samimidir bence.
yalnız emojiye alışınca sözlükte mesajlaşırken baya bir sıkıntı çekmiştim başlarda.
20.07.2022 · 23. sıra
yuzbasi yulaf
19.07.2022 01:03 ~ 01:05