Sık geçen başlıklar

diyarbakir karpuzu 4

ekşi profili
hele hele laflara bak. snobluktan oleceksiniz yakinda.

"birkaç tuşa basıp önceden belirlenmiş birkaç sonuca ulaşmanız sanat eseri yarattığınız anlamına gelmez." yazmis bi de.

kimse oyun oynayarak sanat yarattigini iddia etmiyor zaten ama adamdaki kapasite bu kadar iste, algilayamiyor. sanat eseri yaratan oyuncu degildir, oyunu yaratan studyodur. oyuncu bu sanati interaktif sekilde deneyimleyen bir tuketicidir. sundan 5 10 sene sonra full vr dunyaya gececegiz, adam hala tuslara basiyorsun sanat yapmiyorsun diye geveliyor.

edit: basligin sadece bir iki entrysini okuyanlar icin aciklama, bu entry basligi acan arkadasa destek, diger kucumseyici snoba kostek olarak yazilmistir.