tahsin programdaki en kötü insan. eda gitti diye ınstagram'dan dua paylaşmış.
lan sen insanların hakkını yiyerek sesini çıkarmayan kişisin. eda gerçekleri yüzüne vurdu diye yaran.
hem hak yiyerek hem dua paylaşarak, bir yerden tanıdık geldi mi acaba.
Sık geçen başlıklar
nedjhonlansen 7
ekşi profili10 lira olsaymış keşke. koca bir ohhhhh çekiyorum tek üzüntüm kurunun yanında yananlara.
madem geri getirecektiniz neden gönderdiniz.
jesus gidince tekrar geri getirilmesi ismail hocama da ayıp değil mi.
nereden baksan vizyon akıyor.
jesus gidince tekrar geri getirilmesi ismail hocama da ayıp değil mi.
nereden baksan vizyon akıyor.
valla illallah ettim. yok abi bütün branşlarda böyle bir şey olabilir mi. son saniyeye kadar yürek ağrısı sonra gelen hüzün.
yeter valla yaşlandık ya.
yeter valla yaşlandık ya.
yıllardır alıyor. almaya da devam edecek.
kendisi vefat ettikten sonra tarih olacaktır ama atatürk ilelebet payidar kalacaktır.
şu sözünü bırakalım atamızın da insan kalitesi ortaya çıksın:
ben zoraki ve insafsızca hareket etmesini bilmem. bence diktatörlük, diğerlerini ram edendir. ben kalpleri kırarak değil, kazanarak hükmetmek isterim.
kendisi vefat ettikten sonra tarih olacaktır ama atatürk ilelebet payidar kalacaktır.
şu sözünü bırakalım atamızın da insan kalitesi ortaya çıksın:
ben zoraki ve insafsızca hareket etmesini bilmem. bence diktatörlük, diğerlerini ram edendir. ben kalpleri kırarak değil, kazanarak hükmetmek isterim.
(bkz: şeyh said)
ingilizlerin maşası şeyh said. bu isyan sırasında aynı anda musulda da isyan çıkmasından dolayı musulu kaybetmek zorunda kaldık.
iç kale sağlam değilse dış politikada da başarılı olma şansınız yoktur.
nefretle anıyoruz.
edit: bazı kendini bilmezler hala chp der. ama bilmezler ki şeyh said için akp anma töreni gerçekleştirir, çok büyük insandır güzellemesi yapar. sizin de zamanınız geçecek az kaldı.
ingilizlerin maşası şeyh said. bu isyan sırasında aynı anda musulda da isyan çıkmasından dolayı musulu kaybetmek zorunda kaldık.
iç kale sağlam değilse dış politikada da başarılı olma şansınız yoktur.
nefretle anıyoruz.
edit: bazı kendini bilmezler hala chp der. ama bilmezler ki şeyh said için akp anma töreni gerçekleştirir, çok büyük insandır güzellemesi yapar. sizin de zamanınız geçecek az kaldı.
büyük boy bir cipsin fiyatı 6.75. iki tanesi 13.50 olmuş.
migrosta bir pringles 13 lira.
diyeceklerim bu kadar. bok yeriz yakında.
migrosta bir pringles 13 lira.
diyeceklerim bu kadar. bok yeriz yakında.